pondělí 26. prosince 2011

PF 2012

 

Docela jsem se asi zbláznil do krásy architektonických skvostů od Jana Blažeje Santiniho-Aichela. Zvláště když před časem ČT vysílala film "Santiniho jazyk", kde bylo vidět velká část jeho nádherných sakrálních staveb.
Letos se mohu pochlubit návštěvou Křtin a Sedlce u Kutné Hory, kde z posledního jmenovaného je také má fotografie použitá na PF. Doufám, že ještě letos uvidím kapli sv. Anny v Panenských Břežanech, kde 29.12. tohoto roku máme mít koncert.


Tak hezký zbytek svátků a šťastný NOVÝ ROK!
http://www.santini.cz/index.aspx

3 komentáře:

  1. To schodište je naozaj ladné a úžasné, ale či ma čaká aj taký rok? No nech je podľa tvojho želania :-) Ďakujem. Aj tebe prajem šťastný nový rok a nech sa ti podarí urobiť ešte veľa takýchto pekných fotografií.

    OdpovědětVymazat
  2. Klikla som aj na ten link dole a zistila som, že som v dávnej minulosti bola na jednom z miest, kde sa dá vidieť tvorba Santiniho - na zámku v Žďári nad Sázavou. Bohužiaľ, z návštevy zámku mi zostalo v pamäti iba múzeum knihy. Ale nečudujem sa, je tomu už viac ako 35 rokov :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Oto, schodiště je nádherné a PF skvělá! Doufám, že tvoje přání bude fungovat, ... díky, a to i za tip na výlet!
    Do nového roku ti přeji hlavně zdraví a pohodu. Hanka

    OdpovědětVymazat